رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شده و در آن فیلم یک دستگاه خودرو پژو پارس مشاهده می‌شود که در صدرا به سمت شیراز با حرکات مارپیچ و خطرناک ضمن راهبندان اقدام به قمه‌کشی توسط سرنشین جلو کرد.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ 16 May 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ صادق سلیمی اعلام کرد: روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شده و در آن فیلم یک دستگاه خودرو پژو پارس مشاهده می‌شود که در بلوار صدرا به سمت شیراز با حرکات مارپیچ و خطرناک ضمن راهبندان اقدام به قمه کشی توسط سرنشین جلو کرده و باعث نگرانی شهروندان شده بود که بلافاصله شناسایی و توقیف این خودرو متخلف در دستور ویژه پلیس قرار گرفت.

او گفت: با اقدامات فنی و تلاش ماموران پلیس راهور مرکز استان این خودرو متخلف شناسایی و علی رغم اینکه برای فرار از قانون و فریب پلیس اقدام به تعویض پلاک کرده بود توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

رئیس پلیس راهور استان فارس گفت:همچنین درخصوص رفتار‌های نامتعارف و خلاف قانون (قمه کشی) سرنشین خودرو و راننده پرونده تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ سلیمی تاکید کرد: خیابان عرصه تخلیه هیجانات و رفتار‌های خلاف مقررات و خطر آفرین نیست و قطعا با رانندگان متخلف که بخواهند جان دیگر رانندگان و عابرین پیاده را به خطر بیاندازند و برابر قانون و به شدت برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار